Το πλαίσιο επιλογής θα διαμορφωθεί κατά τρόπο τέτοιο ώστε να υποστηρίζονται τα ακόλουθα:
η δίκαιη, ισότιμη και διαφανής αξιολόγηση
Το σύστημα αξιολόγησης θα έχει συγκεκριμένους στόχους και κλίμακες μέτρησης. Η Επιτροπή Επιλογής θα
στελεχωθεί κατάλληλα για το σκοπό αυτό.
η εγκυρότητα του συστήματος αξιολόγησης
Η εγκυρότητα σχετίζεται με το βαθμό κατά τον οποίο οι βαθμολογίες της αξιολόγησης «προβλέπουν» τα
αποτελέσματα των εκπαιδευομένων κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης και μετά την ολοκλήρωσή της.
η αξιοπιστία του συστήματος αξιολόγησης
Η αξιοπιστία αναφέρεται στη συνέπεια και σχετίζεται κυρίως με τις διαδικασίες συνεντεύξεων (π.χ. να μην
υπάρχει διαφορά στις διαδικασίες συνεντεύξεων είτε είναι πρωί, είτε απόγευμα / διαφορετικές ημέρες της
εβδομάδας)
η ευκολία κατανόησης από τους υποψηφίους
Το Σύστημα Επιλογής και η εφαρμογή υποστήριξης (π.χ. υποβολή αίτησης) θα πρέπει να είναι κατανοητές από
τους υποψήφιους και σχεδιασμένες έτσι ώστε να μην απαιτούν ειδικές δεξιότητες χρήσης υπολογιστών. Επιπλέον
ο υποψήφιος θα μπορεί να αντιλαμβάνεται εύκολα τα κριτήρια αξιολόγησης και τη σχετική βαθμολόγηση
η απλή και σύντομη διαδικασία υποβολής αίτησης
Η υποβολή της αίτησης θα γίνεται ηλεκτρονικά με τρόπο απλό μέσω ηλεκτρονικής φόρμας τα πεδία της οποίας
θα είναι σαφή. Τα προς καταχώρηση στοιχεία θα είναι μόνο τα απαραίτητα για την επιλογή έτσι ώστε ο χρόνος
συμπλήρωσης της αίτησης να είναι ο ελάχιστος δυνατός.
η συμβατότητα με τις απαιτήσεις της αναθέτουσας αρχής
Τα στοιχεία που θα καλείται να εισάγει ο υποψήφιος θα είναι τα απαιτούμενα για την σαφή βαθμολόγηση των
κριτηρίων επιλογής.
η δημιουργία γνώσης με βάση τα δεδομένα των υποψηφιοτήτων
Τα οφέλη που προκύπτουν με βάση τα ανωτέρω πλαίσιο είναι:
Σύνδεση της επιλογής με τους στόχους και το περιεχόμενο του προγράμματος
Συσχέτιση των δυνατοτήτων των υποψηφίων να ανταποκριθούν στο πρόγραμμα
Αύξηση του μαθησιακού αποτελέσματος και επιτυχία του προγράμματος
Εστίαση στην καταλληλότητα της μεθοδολογίας εκπαίδευσης για τους συγκεκριμένους υποψηφίους
Συμμετοχή και προετοιμασία των εκπαιδευομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Συγκέντρωση στοιχείων τα οποία έπειτα από κατάλληλη επεξεργασία θα οδηγήσουν στον προσδιορισμό του
προφίλ των εκπαιδευομένων το οποίο θα είναι χρήσιμο τόσο για την υλοποίηση του
προγράμματος εκπαίδευσης (π.χ. ομοιογένεια τμημάτων) όσο και μετά την ολοκλήρωσή του (π.χ.
παρακολούθηση πορείας αποφοίτων).