Για την υλοποίηση του προγράμματος έχει υιοθετηθεί ένα ευέλικτο εξ αποστάσεως μοντέλο (blended) εκπαίδευσης, το οποίο είναι ευέλικτο, διότι είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του εκάστοτε εκπαιδευόμενου μέσω των επιλογών των Θεματικών ενοτήτων. Το πρόγραμμα θα είναι διάρκειας 100 ωρών (5 ώρες δια ζώσης (προαιρετικό), 45 ώρες σύγχρονης και 50 ώρες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης), και θα υλοποιηθεί σε διάστημα περίπου δύο (2) μηνών. Κάθε εκπαιδευόμενος θα πρέπει να ολοκληρώσει επιτυχώς 5 ενότητες, που κάθε μια θα έχει συνολική διάρκεια 20 ωρών σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης.
Το πρόγραμμα υλοποιείται μέσω 2 κύκλων σπουδών. Ο πρώτος κύκλος έχει έναρξη τον Απρίλιο του 2015 και ο Δεύτερος τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους.
Το Πρόγραμμα προσφέρει μαθήματα σε δύο βασικές κατευθύνσεις: Επιχειρηματικότητα και Αθλητικές Επιστήμες με γενικά μαθήματα αλλά και ειδίκευσης.
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ (2 κατ’ επιλογήν)
1. Ειδικός Marketing & Χορηγιών Αθλητικών Οργανισμών |
ΓΕΝΙΚΑ:
1.- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ (ΓΕΠ)
2.- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΙΝΗΜΑ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΞΙΕΣ (ΓΟΚ)
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:
1.-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΚΔΕ)
2.-ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΎ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ (ΚΕΠ)
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ:
1.- MARKETING & ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (ΕΜR) |
|
2. Ειδικός Management Αθλητικών Δραστηριοτήτων |
ΓΕΝΙΚΑ:
1.- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ(ΓΕΠ)
2.- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΙΝΗΜΑ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΞΙΕΣ (ΓΟΚ)
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:
1.-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΚΔΕ)
2.-ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΎ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ (ΚΕΠ)
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ:
1.-MANAGEMENT ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (ΕMG) |
|
3. Ειδικός Ανάπτυξης Επιχειρηματικής Δραστηριότητας |
ΓΕΝΙΚΑ:
1.- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ (ΓΕΠ)
2.-ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ & ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ΓΕΝ)
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:
1.-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΚΔΕ)
2.-ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ (ΚΕΠ)
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ:
1.-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ (ΕΚΝ) |
|
|
|
1. Ειδικός Αθλητικής Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας |
ΓΕΝΙΚΑ:
1.- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ (ΓΕΠ)
2.- ΑΓΓΛΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ (ΓΑΟ)
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:
1.-ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ (ΚΠΡ)
2.-ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (ΚΑΠ)
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ:
1.- ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΕΑΨ) |
|
2. Ειδικός Αθλητικής Διδακτικής & Ψυχολογίας |
ΓΕΝΙΚΑ:
1.- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ (ΓΕΠ)
2.- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΙΝΗΜΑ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΞΙΕΣ (ΓΟΚ)
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:
1.-ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ (ΚΠΡ)
2.-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (ΚΔΑ)
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ:
1.- ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΕΑΨ) |
|
3. Ειδικός Εργοφυσιολογίας & Αθλητικής Ψυχολογίας |
ΓΕΝΙΚΑ:
1.- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ (ΓΕΠ)
2.- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΙΝΗΜΑ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΞΙΕΣ (ΓΟΚ)
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:
1.-ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ (ΚΠΡ)
2.-ΕΡΓΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ (ΚΕΦ)
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ:
1.- ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΕΑΨ) |
|
4. Ειδικός Εργομετρίας - Εργοφυσιολογίας & Αθλητικής |
ΓΕΝΙΚΑ:
1.- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ (ΓΕΠ)
2.- ΑΓΓΛΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ (ΓΑΟ)
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:
1.-ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΑ (ΚΕΓ)
2.-ΕΡΓΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ (ΚΕΦ)
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ:
1.- ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΕΑΨ) |
Παρουσίαση θεματικών ενοτήτων προγραμμάτων εκπαίδευσης….
Τι είναι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (e-learning)
1. Ο ορισμός της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης (E- Learning)
Ο ορισμός που μπορεί να δοθεί για την ηλεκτρονική εκπαίδευση είναι: «ηλεκτρονική εκπαίδευση (e-learning) είναι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση η οποία για την υλοποίηση της μαθησιακής διαδικασίας, χρησιμοποιεί τεχνολογίες πληροφορικής κι επικοινωνιών.»
2. Οι μορφές της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης (E- Learning)
Οι μορφές της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης είναι τρεις: α) η σύγχρονη ηλεκτρονική εκπαίδευση (synchronous learning), β) η ασύγχρονη ηλεκτρονική εκπαίδευση (asynchronous learning) και γ) η μικτή εκπαίδευση (Blended learning).
Η σύγχρονη ηλεκτρονική εκπαίδευση (synchronous learning).
Στη σύγχρονη ηλεκτρονική εκπαίδευση, οι συμμετέχοντες, την ίδια χρονική στιγμή βρίσκονται ο καθένας στο δικό του χώρο (γραφείο, σπίτι, κέντρο εκπαίδευσης κλπ.) και με τη βοήθεια λογισμικού και τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης συμμετέχουν σε μια «εικονική αίθουσα» διδασκαλίας. Μερικές από τις δυνατότητες που διατίθενται στους συμμετέχοντες στην «εικονική αίθουσα» είναι:
• η μελέτη υλικού που εκείνη τη στιγμή ο εκπαιδευτής παρουσιάζει.
• η ύπαρξη ηλεκτρονικού πίνακα που οι εκπαιδευόμενοι χρησιμοποιούν συνεργατικά για να λύσουν ένα πρόβλημα.
• συμμετοχή σε συζητήσεις κλπ.
Η ασύγχρονη ηλεκτρονική εκπαίδευση (asynchronous learning)
Στην ασύγχρονη ηλεκτρονική εκπαίδευση οι εκπαιδευόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν με το διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό οπουδήποτε κι οποτεδήποτε, αρκεί να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Με την είσοδό τους στο σχετικό λογισμικό έχουν τη δυνατότητα (ασύγχρονης) επικοινωνίας κι ανταλλαγής απόψεων με τους συμμετέχοντες στην εκπαίδευση ή με τον εκπαιδευτή.
Η μικτή εκπαίδευση (Blended learning)
Στη μικτή μορφή εκπαίδευσης ένα ποσοστό της εκπαίδευσης υλοποιείται με το συμβατικό τρόπο και το υπόλοιπο με ηλεκτρονική εκπαίδευση σύγχρονη και ασύγχρονη (e-learning).
Η μορφή του εκπαιδευτικού σχεδίου της μικτής εκπαίδευσης είναι όμοια με αυτήν που παραδοσιακά υλοποιείται από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.